Sisu on kuningas ja linkimine on kuninganna


Täiendus "ülipopulaarse kodulehe" artiklile:

Kas oled kunagi mõelnud, miks teie ettevõtte konkurent asetseb otsingumootori tulemustes alati kõrgemal positsioonil kui teie? Kas ta teab midagi, mida teie ei tea? Aga võibolla ta tõesti teabki! Selles artiklis püütakse avalikustada need saladuslikud trikid, mis annavad teie konkurendile need väga väärtuslikud kohad otsingu tulemustes.

Kõik see ei olegi nii raske. Siin on kaks põhilist kriteeriumit, et pälvida kõrget kohta:

1. Sisu - kuningas,
2. Linkimine - kuninganna.


Sisu on kuningas

Sisu on kergelt vaadeldav ja ka sama lihtsalt hinnatav. Lühidalt, see sisaldab seda, mida külastaja saidil näeb - teksti. Kui teie ettevõtte konkurendil on rohkem teksti, siis kaalu oma kodulehe mahu suurendamist; kui neil on rohkem märksõnu, suurenda ka Sina; kui neil on suuremad pealkirjad, kaalu ka enda omade suurendamist. Siin ei mõelda sugugi seda, et peaksid tegema täieliku koopia konkurendi omast, vaid hinda olulisi faktoreid nende saidil, võrdle neid enda omadega ja tee sellest vastavad järeldused. Tähelepanu - veendu, et IGA muudatus, mida oma kodulehel teed, parandab saiti ja suurendab kodulehe väärtust kodulehe külastajate silmis. Teiste sõnadega, ära ohverda kvaliteeti kvantiteedile, kui just lisanduv tekst uut väärtust ei lisa.

Mõningaid ideid kvaliteedi/kvantiteedi suurendamiseks sisus:

Kirjuta regulaarselt artikleid oma valdkonna teemadel.
Kirjuta leht märksõna/toote/teenuse kohta.
Kui teie ettevõtte kodulehe pealkirjades puuduvad märksõnad, siis muuda pealkirju nii, et need sisaldaksid neid. Veendu, et pealkirjad seostuvad selle all olevate sisutekstidega.
Kirjuta, kirjuta, kirjuta (ja kirjuta veel)!


Linkimine on kuninganna

Linkimine nõuab põhjalikumat uurimistööd. Vaata üle oma konkurendid Yahoo või Google kodulehel. Trüki otsinguväljale:  link: http://www.konkurendileht.ee. Peale otsingu nupu vajutamist kuvatakse nimekiri saitidest, mis kõik on viidanud lingiga oma kodulehel teie ettevõtte konkurendile. Võta läbi kogu nimekiri ja mõtle iga saidi puhul, kuidas konkurent oma lingi sinna sai. Mõned lingid on tasulised, mõned võivad olla saadud lingivahetuse teel, mõned võivad olla kataloogid nagu neti.ee ja mõned võivad olla refereeringud, koostööviited, soovitused jne. Nüüd püüa saavutada see, et need saidid (sobilikud) ka teie kodulehele viitaksid. Pea meeles hoiduda lingifarmidest ja madala kvaliteediga lehtedest. Lingifarmid on sellised lehed, kus ei olegi muud kui lingid. Madala kvaliteediga saidid on vähese või täiesti ilma sisuta saidid. Sellised saidid püüavad sageli linke vahetada (Sina paned nende lingi oma lehele ja nemad vastupidi): ÄRA seda kindlasti tee! Lingi ainult selliseid saite, millest teie klientidele ka mingit kasu võiks olla.

Kuninglik edu

Linkide saamine nõuab aega ja kannatust ja kirjutamine ei toimu samuti alati üleöö. Kui parandustööd on tehtud, peab ootama kuni otsingumootorid avastavad muudatused ja hindavad teie kodulehe ümber. Nii linkimise kampaania kui ka kirjutamise projektid peavad käima käsikäes ja regulaarselt, mitte ühekordse hoogtööna. Sellisel moel saavutab teie koduleht pideva tõusu tippu. Ja kes seda ei sooviks?


Algupärase artikli autor: Shawn Campbell
Tõlkinud ja täiendanud: Asko Berens, Elitec Group




Liitu uudiskirjaga
Teie nimi:
E-mail: